Werken extra diensten ook met beurtenkaarten?
Neen, beurtenkaarten verlopen niet via het winkelmandje maar volgen een ander proces. Daarom is het momenteel niet mogelijk om extra diensten te koppelen aan een cursus.
Kan ik een lijst zien waarvoor mensen zijn ingeschreven met een beurtenkaart?
Leden die inschrijven met een beurtenkaart komen in de inschrijvingslijst samen met de andere inschrijvingen.
Ze komen pas in de lijsten nadat ze hun beurtenkaart voor het eerst hebben gebruikt (gereserveerd of aanwezig zijn geweest met een beurtenkaart).
Kan ik leden met een beurtenkaart mailen?
Ja, zoals in het puntje hierboven beschreven staan ook beurtenkaartgebruikers in de lijst van deelnemers. Ze worden dus ook opgenomen in je maillinglijst.
Kan ik kortingen laten werken met een beurtenkaart?
Neen, een beurtenkaart verloopt niet via het winkelmandje en wordt niet aanzien als een cursus inschrijving maar een saldo.
Beurtenkaarten zelf kun je wel aanbieden aan een lager tarief dan de effectieve waarde op de kaart.
Wat gebeurt er als ik een kostennota verwijder van een herlaadbeurt?
Als de kostennota gewist wordt zal ook het saldo verdwijnen.
Een deel van deze beurtenkaart is reeds gebruikt, kostennota kan niet verwijderd worden.
Deze melding krijg je als je een kostennota probeert te verwijderen met een reeds gebruikte herlaadbeurt in.
De herlaadbeurt is reeds gebruikt voor een reservatie/deelname. Als je de kostennota wil verwijderen dan moet je eerst de reservaties ongedaan maken.