Uitnodigingen

Uitnodigingen

Leden uitnodigingen


We kennen het allemaal: "Ja, ik moet me nog inschrijven, zal het vanavond doen als ik thuis kom," maar twee dagen later zijn ze nog steeds niet ingeschreven.
Sinds de invoering van online uitnodigingen hebben we gehoord dat mensen zich veel sneller inschrijven bij de sportclubs!

Uitnodigingen versturen


WAAR? Om iemand uit te nodigen voor een cursus, ga je naar het menu "Cursusaanbod" en selecteer je "Uitnodigingen." Klik bovenaan op de groene knop "nieuwe uitnodiging" om iemand uit te nodigen.

Selecteer de deelnemer die je wilt uitnodigen.

Als de deelnemer nog geen lid is van je organisatie, moet je hem/haar eerst uitnodigen via het menu "Contacten" > "Uitnodigen."

Daarna selecteer je de cursus waarvoor je de deelnemer wilt uitnodigen en het tarief.


Je hebt de mogelijkheid om een plaats te reserveren voor deze gebruiker.
Als de gebruiker de uitnodiging afwijst, komt de plaats weer beschikbaar. Als de gebruiker niet reageert op je uitnodiging, kun je deze intrekken, waardoor de plaats weer vrijkomt.

Het opvolgen van uitnodigingen



Het opvolgen van uitnodigingen is eenvoudig. Alle uitnodigingen worden onder elkaar weergegeven, gesorteerd per cursus. In de eerste kolom kun je de status van de uitnodiging zien.
Verzonden uitnodigingen kunnen in dit overzicht worden ingetrokken. Als er een plaats was gereserveerd voor die uitnodiging, komt deze nu weer beschikbaar. Vervolgens kun je de gebruiker opnieuw uitnodigen.
Wanneer je een uitnodiging intrekt, ontvangt de gebruiker hier ook een melding (via e-mail) van. Als bijvoorbeeld iemand per e-mail laat weten dat hij/zij niet zal deelnemen aan de activiteit, kun je op "Afgewezen" klikken.
Als je op "Archiveren" klikt, wordt de uitnodiging ingetrokken zonder e-mailmelding en verdwijnt deze ook uit de lijst.

    • Related Articles

    • Contacten uitnodigen en importeren

      Accounts maken op uitnodiging Leden die nog geen account hebben op Ledenbeheer kun je uitnodigen om een account aan te maken. Dit kan door hen manueel uit te nodigen of door je contactlijst te importeren. Gebruikers uitnodigen INFO: Je kan je leden ...
    • Wachtlijsten

      Beheer van wachtlijsten voor inschrijvingen Bij een volgeboekte activiteit wordt automatisch een wachtlijst aangemaakt. Als er een beschikbare plek vrijkomt en er staat iemand op de wachtlijst, ontvang je hiervan een melding. Hierdoor kun je mensen ...
    • Dubbele contacten

      Een dubbel contact is een lid met meerdere accounts op Ledenbeheer (telkens met een ander e-mailadres). Hoe ontstaan dubbele accounts? Gescheiden ouders We zien de meeste dubbele accounts bij gescheiden ouders, waarbij de mama haar account gebruikt ...
    • Adviezen en sportadvies

      Adviesmodule in Ledenbeheer Met onze adviesmodule kun je klassen (en individuele leden) advies geven voor het komende sportjaar. Dit advies wijst hen naar de activiteiten die het beste passen bij hun werkhouding en niveau. Elke docent/trainer heeft ...
    • Sticky Posts

    • Grote update in het financieel luik

      Deze update komt online op maandag 13 november 2024 Ons financiële gedeelte heeft een aanzienlijke update gekregen. Laten we eens opsommen welke aanpassingen zijn doorgevoerd. Meer informatie kun je vinden in onze handleiding: Beheerderskorting Inschrijvingen