Groepsinschrijvingen

Groepsinschrijvingen

WAAR? Groepsinschrijvingen kun je activeren per activiteit in het tabblad instellingen

Met groepsinschrijvingen kunnen leden zichzelf en andere personen inschrijven via één winkelmandje.

De persoon die de inschrijving uitvoert, is verantwoordelijk voor het invullen van het inschrijvingsformulier voor alle deelnemers. Deze persoon is tevens verantwoordelijk voor de betaling. Alle inschrijvingen worden verzameld op één overkoepelende kostennota totdat de betaling is voltooid.

Zodra het volledige bedrag is betaald, wordt de kostennota opgesplitst onder de individuele deelnemers. Op deze manier ontvangt elk lid een eigen kostennota en attesten.

Op de inschrijvingspagina kunnen leden invullen hoeveel personen ze willen inschrijven en wat de prijs is per persoon.



Veel gestelde vragen


Is het altijd verplicht om jezelf of een familielid in te schrijven?

Ja, je moet altijd een gezinslid inschrijven als onderdeel van de groep.

Kan ik met groepsinschrijvingen verschillende gezinsleden inschrijven voor verschillende activiteiten?

Nee, groepsinschrijvingen zijn altijd voor dezelfde activiteiten.

Kan ik wijzigingen aanbrengen in een groepsinschrijving?

Zolang er nog geen betaling is gedaan, worden alle leden op één kostennota samengevoegd, die niet kan worden gewijzigd. Zodra de kostennota echter is betaald, ontvangt elk lid zijn eigen individuele kostennota (als voldaan) en heb je de mogelijkheid om alle gewenste wijzigingen aan te brengen, vergelijkbaar met een individuele inschrijving.

Waarom wordt de persoon die zich inschrijft verantwoordelijk gesteld voor de betaling?

Dit wordt gedaan om te voorkomen dat iemand zonder toestemming van anderen meerdere mensen inschrijft, wat zou kunnen resulteren in het niet betalen van hun deel.

Worden er nog steeds kortingen toegepast bij groepsinschrijvingen?

Ja, we voeren een controle uit achter de schermen om te zien of de ingeschreven personen een e-mailadres hebben dat bekend is in ons ledenbeheersysteem. Als het e-mailadres bekend is, passen we direct de juiste kortingen toe.

Is het verplicht voor iedereen om een account te hebben op Ledenbeheer?

Indien de persoon geen bekend lid is, zal hij/zij een uitnodigingsmail ontvangen om een account aan te maken op het systeem. Hoewel dit niet verplicht is, is het hebben van een account vereist om attesten te kunnen downloaden.

Kan je groepsinschrijvingen combineren met verplicht online betalen?

ja

Groepsinschrijvingen en wachtlijst

Als de activiteit volzet is dan is er geen mogelijkheid tot groepsinschrijving, ook niet op de wachtlijst.

Groepsinschrijvingen en goed te keuren

Wat gebeurt er als één of meerdere personen in een groepsinschrijving moeten worden goedgekeurd vanwege bijvoorbeeld een afwijkende leeftijd?
De groepsinschrijving moet in zijn geheel worden goedgekeurd. Dit betekent dat alle inschrijvingen in de groep samen worden goedgekeurd of afgewezen.

Groepsinschrijvingen en niveaus

Is het vereist dat alle deelnemers in een groepsinschrijving voldoen aan het niveauvereiste?
Ja, alle deelnemers moeten aan het niveauvereiste voldoen.

Moeten alle groepsleden aan de leeftijdsbeperking voldoen?

Ja, als één persoon niet voldoet aan de leeftijdseis, zal de volledige groepsinschrijving moeten worden goedgekeurd door de club.

Groepsinschrijvingen en gespreid betalen

Kan een groepsinschrijving in termijnen worden betaald?
ja

Groepsinschrijvingen en status deels betaald

Mutualiteits- en fiscale attesten en toegang tot de videozone worden pas beschikbaar nadat het volledige bedrag is voldaan.

Groepsinschrijvingen en saldo op account

Kan een groepsinschrijving worden betaald met het saldo op een account?
Ja, het saldo wordt gebruikt van de persoon die de inschrijving uitvoert.


    • Related Articles

    • Inschrijvingen opvolgen

      Inschrijvingen opvolgen in Ledenbeheer Binnen Ledenbeheer kun je altijd het huidige aantal inschrijvingen in je organisatie zien. Inschrijvingen worden altijd per actieve activiteit geteld. Activiteiten die zijn afgerond, worden niet meer meegeteld ...
    • Inschrijvingen toevoegen als beheerder

      Inschrijvingen toevoegen als beheerder Manueel inschrijvingen toevoegen Als beheerder van de organisatie kun je ook handmatig inschrijvingen toevoegen, wat handig is voor evenementen zoals open dagen, inschrijvingsmomenten, of om klanten te ...
    • Inschrijvingen afsluiten

      Hoe sluit je de inschrijvingen af? Dit kan op verschillende manieren: door de inschrijvingsperiode te laten verlopen, de status van de activiteit te wijzigen naar privé of door het tarief uit te schakelen. Inschrijvingsperiode afsluiten WAAR? Ga naar ...
    • Goed te keuren inschrijvingen

      Goed te keuren inschrijvingen Als clubbestuurder kom je vaak situaties tegen waarin mensen zich per ongeluk inschrijven voor de verkeerde activiteit of waarbij bijvoorbeeld een moeder zichzelf in plaats van haar dochter inschrijft. Dankzij de functie ...
    • Inschrijvingen annuleren of verwijderen

      Inschrijvingen verwijderen Iemand uitschrijven of de inschrijving annuleren/verwijderen kan op drie manieren. Inschrijving annuleren WAAR? Via het menu "activiteiten" => "inschrijvingen" zoek je de activiteit waaruit je leden wil verwijderen. Je ...
    • Sticky Posts

    • Grote update in het financieel luik

      Deze update komt online op maandag 13 november 2024 Ons financiële gedeelte heeft een aanzienlijke update gekregen. Laten we eens opsommen welke aanpassingen zijn doorgevoerd. Meer informatie kun je vinden in onze handleiding: Beheerderskorting Inschrijvingen