Instellingen – mijn club

Mijn club

Hier beheer je de algemene instellingen van je club, pas je facturatiegegevens aan of activeer je extra zaken zoals beurtenkaarten, webshop, enz…

Algemeen

Alle inschrijvingen goedkeuren?

Wil je als club volledige controle over wie inschrijft? Dat kan, er is nu een instelling die dit mogelijk maakt. Alle inschrijvingen komen op een “goed te keuren” lijst terecht, zo heb je een duidelijk overzicht van wie inschrijft voor welke cursus of niveau. Dan bepaal je als club zelf of je die persoon toelaat, weigert of voor een andere cursus wil inschrijven.

Meer informatie over “goed te keuren inschrijvingen” kan je hier vinden: Goed te keuren inschrijvingen

Wachtlijsten uitschakelen

Wil je liever geen wachtlijsten? Dan kun je ze uitschakelen.
Als deze instelling aangevinkt wordt kunnen leden niet langer inschrijven op een wachtlijst. Op de inschrijvingspagina staat er dan volzet in plaats van wachtlijst.

Werkingsjaar weergave

Weergegeven cursusjaren of sportjaren worden automatisch berekend door Ledenbeheer aan de hand van de ingestelde datums van je cursus en/of activiteit.

Stel hier de startdatum van je seizoen in.

Handtekening mutualiteitsattesten

Ledenbeheer maakt automatisch attesten op voor gebruikers als bewijs van inschrijving bij een bepaalde cursus.
Je kunt deze attesten automatisch aftekenen door hier je handtekening up te laden.

Opgepast! Geüploade handtekeningen worden automatisch verkleind, maar worden niet verbeterd, als de achtergrond van de afbeelding niet puur wit is, zal dit zichtbaar zijn op de attesten!

Vul de naam van de clubverantwoordelijke in.
Plaats je handtekening op een blaadje papier, scan het in en upload het bestand naar Ledenbeheer.
Deze handtekening zal automatisch op het mutualiteitsformulieren verschijnen.

 

Voorwaarden

Vul hier je privacyverklaring, interne reglement en algemene voorwaarden in. Leden moeten akkoord gaan met de voorwaarden voor ze kunnen inschrijven.

Meer informatie over de GDPR kun je hier vinden: https://www.ledenbeheer.be/kennisdatabank/wetgeving/hoe-maak-je-een-formulier-klaar-voor-gdpr/

 

Licentie Ledenbeheer aankopen

Via het menu “instellingen > mijn club > licentie” kan je je licentie van Ledenbeheer aankopen, beheren en verlengen.

Als nieuwe club moet je een keuze maken, hoeveel leden heeft je club gemiddeld? Kiezen doe je door de slider te verplaatsen naar het bijhorende getal (100, 200, +200).

licentie kiezen

 

Bij het verplaatsen van de slider zie je onmiddellijk de prijs voor dit aantal leden.

In de volgende stap vul je de facturatiegegevens van je club in. Tijdens de laatste stap kun je afrekenen.

Uitbreidingen (beurtenkaart, webshop, sms, uit-pas)

Ledenbeheer kan uitgebreid worden met een beurtenkaart, webshop– en sms-module.

Beurtenkaarten en webshop kun je 14 dagen gratis proberen. Na het kiezen van een uitbreiding zal de pagina herladen worden en krijg je toegang tot de gekozen uitbreiding.

 

Facturatiegegevens

De facturatiegegevens die je hebt opgegeven tijdens het aanmaken van een account bij Ledenbeheer kun je wijzigen door te klikken op “facturatiegegevens wijzigen”.
Wil je een geschiedenis zien van je kostennota’s, dan klik je op bekijk kostennota’s.

 

Logboek

Loopt er iets fout? Kijk dan in het logboek wie wat heeft gedaan op jullie account. Zo kun je bvb achterhalen of iemand van je organisatie een persoon heeft omgeboekt, gegevens heeft gewijzigd enz…

Nuttig artikel?