Support 2.0
Documentatie

Support 2.0

Vanaf dag één staat ondersteuning hoog in het vaandel bij Ledenbeheer.be. Daar doen we nu nog een stapje bij, 3 stappen meer bepaald.

  1. Aanpassingen bereikbaarheid
  2. Toevoegen van chatfunctionaliteit
  3. Hulp op afstand

Aangepaste openingsuren sinds 1 augustus 2018

Vanaf nu zijn we dagelijks bereikbaar van 9 tot 20u (zondag gesloten).
Dit zowel via skype (ledenbeheer.be), telefoon (0476 337 442), e-mail en chat op onze website.

Chat met ons

Op onze website vind je vanaf nu een chat venster op elke pagina (rechts onderaan), deze is gekoppeld aan onze Facebookpagina. Zo kunnen we je nog sneller te woord staan.

Hulp op afstand

Onderaan je ledenbeheer account (links in het menu) zie je vanaf nu een extra knop staan “hulp op afstand”.

Tijdens het oplossen van problemen of verifieren van gemelde bugs en fouten is het mogelijk dat Ledenbeheer systeembeheerders zich moeten aanmelden op jouw account. Tot op heden moest je Ledenbeheer telkens aanduiden als administrator zodat we het probleem konden inkijken. Dit was vrij omslachtig en zorgde voor heel wat vertraging in ons ondersteuningsluik. Om dit probleem op te lossen ontwikkelden we een nieuwe functie.

Deze functie heet “hulp op afstand”, en om zeker te zijn dat dit transparant gebeurd maakt het systeem automatisch een log aan bij elke sessie zodat je altijd ziet wanneer en waarom een systeembeheerder zich aanmeldt op jouw account. Een voorbeeld van deze logs kun je hieronder terugvinden.