Ledenbeheer voor leden

Je bent een lid van een sportclub of vereniging en je wil wat informatie vinden? Dan ben je hier aan het juiste adres. We sommen alle zaken op, zodat we je snel verder kunnen helpen.

Zo gebruik je ledenbeheer om in te schrijven bij uw sportclub.

Hoe kun je ledenbeheer gebruiken om in te schrijven in je favoriete club? We leggen het je graag uit.

Synchroniseer de agenda van je club met je eigen agenda.

Je kunt de clubagenda synchroniseren met je eigen agenda op je telefoon, zo heb je de agenda altijd bij de hand. Als er een les wegvalt of verplaatst dan zal dat automatisch aangepast worden in je agenda.

Beurtenkaarten – reserveren

Werkt je club met beurtenkaarten? We tonen je hoe je snel je plaats kan reserveren of annuleren.

Beurtenkaart – reservatie annuleren

Een les gereserveerd maar kan je toch niet deelnemen? Annuleer je reservatie via je Ledenbeheeraccount.

Video zone

Als de club een video heeft toegevoegd via Ledenbeheer krijg je als lid in je menubalk een nieuw menu “video zone” te zien.

Mutualiteitsattesten downloaden

Als je je inschrijft bij een sportclub kun je tot 40 euro van je inschrijvingsgeld terug krijgen via de mutualiteit.

Veel gestelde vragen

01
Kan ik 2 familieleden in 1 bestelling afrekenen?
Neen, je moet afrekenen bij elk gezinslid. Ledenbeheer werkt met familieaccounts (1 ouder registreert onder zijn/haar naam en voegt daarna kinderen toe) maar je moet wel elk kind afzonderlijk inschrijven.
02
Krijgen gescheiden ouders beiden de e-mails?
Dat kan, tijdens het aanmaken van je account kun je meerdere secondaire e-mailadressen toevoegen.
03
Waar moet ik me inschrijven?
Elke club heeft een unieke link waarop hij zijn cursusaanbod toont. Deze link kun je alleen bij je sportclub bemachtigen, meestal staat dit op hun website. Of je kan de club zoeken via deze link: https://www.ledenbeheer.be/public
04
Mijn gegevens kloppen niet meer, hoe kan ik dit aanpassen?
Je kunt inloggen op je profiel en daar alle gegevens aanpassen.