Ledenbeheer voor leden
Je bent een lid van een sportclub of vereniging en je wil wat informatie vinden? Dan ben je hier aan het juiste adres. We sommen alle zaken op, zodat we je snel verder kunnen helpen.
Veel gestelde vragen
01
Kan ik 2 familieleden in 1 bestelling afrekenen?
Neen, je moet afrekenen bij elk gezinslid. Ledenbeheer werkt met familieaccounts (1 ouder registreert onder zijn/haar naam en voegt daarna kinderen toe) maar je moet wel elk kind afzonderlijk inschrijven.
02
Krijgen gescheiden ouders beiden de e-mails?
Dat kan, tijdens het aanmaken van je account kun je meerdere secondaire e-mailadressen toevoegen.
03
Waar moet ik me inschrijven?
Elke club heeft een unieke link waarop hij zijn cursusaanbod toont. Deze link kun je alleen bij je sportclub bemachtigen, meestal staat dit op hun website. Of je kan de club zoeken via deze link: https://www.ledenbeheer.be/public
04
Mijn gegevens kloppen niet meer, hoe kan ik dit aanpassen?
Je kunt inloggen op je profiel en daar alle gegevens aanpassen.