Tarief
Transparante en eerlijke prijzen
Uitbreidingen
Je kunt deze betaalde upgrades toevoegen aan elk type licentie. Sommige uitbreidingen zijn inbegrepen in je pakket.
- PLUS: incl. beurtenkaarten of webshop
- PRO: incl. beurtenkaarten en webshop

Webshop
Producten verkopen via Ledenbeheer. Beveel producten aan bij je activiteiten. Onbeperkt aantal producten en variaties.

Beurtenkaart en reservatie
Online beurtenkaarten met of zonder reservaties. Gekoppeld aan de aanwezigheden, aanwezig = -1 beurt

UiTpas en UiTdatabank
UiTPAS codes worden onmiddellijk gecontroleerd op geldigheid, leden krijgen automatisch het voordeeltarief waar ze recht op hebben
Verbruikskosten
Deze kosten zijn niet in een van de pakketten inbegrepen; je betaalt alleen wanneer je er daadwerkelijk gebruik van maakt.

Online betalen
Je klanten betalen online rechtstreeks naar je club, betalingen worden automatisch gesynchroniseerd met Ledenbeheer.

SMS-service
Verstuur SMS-en rechtstreeks vanuit Ledenbeheer. Naar een persoon of een volledige groep.

Ticketverkoop
Met of zonder zaalplan, toegang tot je eigen zaalplanner (met tafels en/of tribune). Pdf tickets met QR-code voor toegangscontrole.
Vergelijk alle functionaliteiten
Is er een proefperiode voor ik aankoop?
Zeker, je kunt eenvoudig een gratis demo aanmaken op deze pagina. De demo geeft je 30 dagen gratis toegang tot de pro-versie van Ledenbeheer.
De data die je invult op de demoaccount blijven bewaard als je een licentie aankoopt.
Je data blijft intact voor het geval je later wenst te upgraden. Als je Ledenbeheer aankoopt, wordt je demoaccount omgezet in een productieaccount. Tijdens de proefperiode kun je al rekenen op de ondersteuning van Ledenbeheer.
Na de proefperiode wordt je account automatisch overgezet naar de starters-versie (gratis).
Betalende uitbreidingen zoals SMS, ticketverkoop, UiTpas en online betalen zijn ook in de demo-versie betalend.
Is de Starter versie echt gratis?
Ja en dit onbeperkt in tijd, zo willen we kleine verenigingen een duwtje in de rug geven.
Welke leden tellen mee als betalende gebruiker?
Betalende leden
Leden die ingeschreven zijn op een huidige of toekomstige cursus/activiteit worden aanzien als betalend lid en tellen mee voor je licentiekost.
Leden met beheerdersrechten worden aanzien als betalend lid.
Leden die een beurtenkaart hebben gebruikt in de afgelopen drie maanden tellen mee in je licentiekost.
Gratis leden
Oud-leden, mensen die tickets kopen (ticketverkoopmodule), webshop bestellingen en contactpersonen worden niet aanzien als leden en tellen dus niet mee als licentiekost.
Zijn de prijzen flexibel?
De licenties van Ledenbeheer zijn gemaakt zoals wij ze zelf zouden willen als vereniging.
Ledenaantallen elke maand herberekend
We begrijpen dat het aantal leden in je vereniging maandelijks kan variëren. Daarom past ons systeem de kosten elke maand aan op basis van je werkelijke aantal leden. Blijf je onder het inbegrepen aantal leden van je gekozen pakket, dan betaal je geen extra kosten. Overschrijd je dat aantal in een bepaalde maand, dan worden alleen voor die maand extra kosten in rekening gebracht.
Als het aantal leden weer daalt, betaal je opnieuw de normale licentiekosten. En als het aantal leden blijft stijgen, kun je kosteloos upgraden naar een hogere licentie, wat soms voordeliger is dan extra kosten per lid betalen.
Uitbreidingen
Je hebt de flexibiliteit om beurtenkaarten en webshop-addons op dagelijkse basis in- of uit te schakelen. Je betaalt alleen voor de dagen waarop je ze daadwerkelijk gebruikt.
Je betaalt alleen voor de SMS-berichten die je daadwerkelijk gebruikt, zonder enig minimum aantal SMS-berichten.
Waarom zijn maandelijkse betalingen duurder?
Organisaties kunnen kiezen tussen maandelijkse of jaarlijkse betalingen. Hoewel maandelijkse betalingen iets duurder zijn vanwege extra administratieve verwerking, bieden ze de flexibiliteit om maandelijks te upgraden of downgraden. De betalingskeuze heeft echter geen invloed op de duur van het contract, dat altijd één jaar is.
Kan ik altijd upgraden of downgraden van pakket?
Je kunt altijd upgraden. Bij maandelijkse betalingen wordt je volgende factuur aangepast. Kies je voor jaarlijkse betaling, dan wordt het verschil berekend tot het einde van je licentie.
Bij maandelijkse betalingen kun je maandelijks downgraden. Kies je voor jaarlijkse betaling, dan kun je downgraden wanneer je jaarlijkse licentie afloopt.
Hoeveel bedragen de transactiekosten?
- 0,9% per transactie (min € 0,5)
- transactiekost Bancontact, incasso, overschrijving, direct debit en Ideal inbegrepen
- andere betalingsmethodes: bekijk Mollie prijzen