Ondersteuning
Ledenbeheer staat bekend om zijn uitstekende ondersteuning, met chatondersteuning, telefonische hulp, een uitgebreide handleiding en begeleide gesprekken. We laten je niet in de steek en staan klaar om je te helpen bij elke stap.
Directe lijn via Chat
Als klant van Ledenbeheer heb je directe toegang tot ondersteuning. In je Ledenbeheeraccount kun je tijdens kantooruren eenvoudig vragen stellen via de chatknop.
Buiten de kantooruren zorgt onze chatbot die getraind is op onze Ledenbeheer handleiding voor een snel antwoord op al je vragen.
De chatknop vind je rechtsonder in je account.
Zeer uitgebreide handleiding
Alle functies van Ledenbeheer zijn gedetailleerd beschreven in onze handleiding. Je kunt de handleiding raadplegen in je Ledenbeheer-account door rechtsonder te klikken op het icoon van de reddingsboei.
Grote community
Ledenbeheer koestert een levendige community van klanten die actief ideeën en feedback delen. We geloven in de kracht van samenwerking en luisteren naar onze gebruikers om ons platform voortdurend te verbeteren.
Jouw suggesties en ervaringen dragen bij aan de evolutie van Ledenbeheer, waardoor we een product kunnen bieden dat aansluit op de diverse behoeften van onze gebruikers.
Maak een online afspraak
We staan klaar om je te begeleiden, van de eerste kennismaking tot aan uitgebreide trainingen. Onze toegewijde ondersteuning omvat een-op-een begeleiding, online meetings en zelfs maatwerkoplossingen om ervoor te zorgen dat je het maximale uit ons platform haalt.