Start vandaag

Geen kredietkaart nodig, stopt vanzelf

Gratis versie (met beperkingen)
Tot 100 actieve leden
Kleine club
Tot 100 actieve leden
Middelgrote club
Tot 200 actieve leden
Grote club
onbeperkt

Alle prijzen zijn incl. 21% btw

Trotse gebruikers van Ledenbeheer

Uitbreidingen

Extra functionaliteiten die onmisbaar zijn voor de vooruitstrevende sportclub.

Online betalen via je eigen Mollieaccount
0,9%
/ betaling
  • Online betalingen rechtstreeks naar je club
  • Betalingen automatisch gesynchroniseerd met Ledenbeheer
  • Bepaal welke betalingsmethodes je wil aanvaarden
  • Betaalscherm in eigen huisstijl
  • Terugbetalingen via Mollie
  • Fee van 0,9% per transactie (min 0,50 €)
SMS-server
0,10
/sms
  • Verstuur sms'en vanuit ledenbeheer
  • Afgelaste les? Leden onmiddellijk per sms verwittigd.
  • Stuur gericht naar 1 persoon of naar de volledige cursus
  • Een betalingsherinnering gevolgd door een sms? Dat kan!
Ticketverkoop
0,50
/ticket
  • Gratis evenement = geen kosten
  • Eigen zaalplanner (met tafels en/of tribune)
  • Pdf tickets met QR-codes
  • Toegangscontrole met de smartphone
  • Geautomatiseerde wachtlijst
Beurtenkaarten & reservatie
10
/ maand
  • Aanvaard online beurtenkaarten
  • Voeg saldo toe aan de account van leden
  • Beurtenkaarten zijn gekoppeld aan de aanwezigheden, aanwezig = -1 beurt.
  • Bepaal de prijs per les
  • Reserveer de les op voorhand
  • Reservatiemodule
Webshop
10
maand
  • Je eigen webshop via Ledenbeheer
  • Voorzie het product van een foto en omschrijf waarom dit product het kopen waard is.
  • Duid aan welke variaties er zijn op het product (bvb: T-shirts in S, M en L)
  • Stel een prijs in per product (of variant)
UiTPAS en UiTdatabank
50
éénmalige activatie
  • UiTPAS codes worden onmiddellijk gecontroleerd op geldigheid
  • Leden krijgen automatisch het voordeeltarief waar ze recht op hebben
  • Hun deelname aan je activiteit wordt meteen geregistreerd op het evenement uit de UiTdatabank
  • Je aanbod zal automatisch worden verdeeld via het UiTdatabank netwerk in meer dan 1000 agenda’s van steden, gemeenten, gedrukte bladen en apps..

Veel gestelde vragen

Hoe werkt de gratis proefperiode?

Na 30 dagen verloopt de proefperiode en kan je kiezen voor een betalende account.
Ja en dit onbeperkt in tijd, zo willen we kleine sportclubs een duwtje in de rug geven.

Welke leden tellen als actief gebruiker?

Beheerders en leden die ingeschreven zijn op een huidige of toekomstige cursus/activiteit.

Kan ik onmiddellijk voor een jaar betalen?

Grote clubs kunnen voor een jaar betalen en betalen hiervoor 720 euro.

Wat onze klanten over ons zeggen

Slide Image
Slide Image
Slide Image
Slide Image
Slide Image
Slide Image
Slide Image
Slide Image
Slide Image

Een pluim voor jullie, want het is zeer fijn samenwerken met jullie. Jullie hebben een geweldig systeem gemaakt en de communicatie en service dat jullie bieden is ook top.

Wouter en Jolien

Ledenbeheer maakt de administratie van onze dansschool een pak eenvoudiger. Er zijn tal van mogelijkheden om tarieven en kortingen toe te kennen bij cursussen en activiteiten en ook de automatische integratie naar de verzekering van onze leden is een echt pluspunt. Ook de verdere administratieve en boekhoudkundige opvolging verloopt voor onze dansschool veel beter. Kortom, Ledenbeheer zorgde voor heel wat vooruitgang binnen onze dansschool. Daarenboven worden klanten erg goed opgevolgd en geholpen en staat de klantendienst steeds klaar met een snel antwoord!

Anouk Mertens

Ledenbeheer.be blijft verrassen met de snelheid waarmee het zijn platform verder uitbreidt en met de hoge kwaliteit van communicatie! Als nieuwe klant staan we te popelen om er weer in te vliegen (slaap Covid slaap).

Luc Deraedt

Ledenbeheer is een super handig systeem voor het beheren van lessenreeksen en de daarbij horende inschrijvingen. Vragen en opmerkingen worden zeer snel opgevolgd.

David Boone

Het is een plezier om met Ledenbeheer samen te werken!

Federik Van Herrewege

Onze administratie, onze communicatie en zoveel meer verloopt nu op een correcte en snelle manier, maar het meest zijn we onder de indruk van de dienstverlening – support! En dat willen we benadrukken: SUPPORT OP MAXIMUM NIVEAU
Zelfs als je eerder een leek bent, krijg je met veel geduld uitleg over hoe of wat je moet doen.
En nu nog steeds gepersonaliseerde support bij het minste probleem!

Anne Peeters

“Heel tevreden over Ledenbeheer, het heeft me al heel veel tijd uitgespaard! Bedankt!”

Kim Rossie

“Dankzij de snelle service, probleemanalyse en persoonlijke ondersteuning van Ledenbeheer.be is het technische probleem van gisteren reeds opgelost! ?

Lowie Deseyne

“Super tevreden over dit programma. Bespaart ons zoveel tijd en frustraties. Vooral de online betalingen, kortingen die automatisch verrekend worden en gezinsaccounts zijn een meerwaarde!”

Femke Piette

Waarmee kunnen we je helpen?